Kent Orkestrası İlk Konserini Verdi

Yayınlanma Tarihi : Güncelleme Tarihi :

Yeni kurulan İzmit Belediyesi Kent Orkestrası ilk konserini verdi.  Şef Furkan Kayaoğlu yönetimindeki Kent Orkestrasının Süleyman Demirel Kültür Merkezi’ndeki ilk konseri büyük ilgi gördü. 

Türk Halk Müziğinden oluşan kahramanlık Türkülerini seslendirildiği konseri izlemeye gelen vatandaşlar salondan mutlu bir şekilde ayıldılar. Kent Orkestrasının konserini Belediye Başkan Vekili İbrahim Bulut, Başkan yardımcıları Serkan Yeğnidemir, İl Kültür Turizm Müdür Yardımcısı Ercan Yamen de takip etti.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd