9 Bin personel daha alacak

Yayınlanma Tarihi :

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 27 bin olan sözleşmeli personele 9 bin çalışanın daha ekleneceğini söyledi.

 

Kanun teklifiyle, hastanelerin daha verimli ve nitelikli hizmet vermesi amacıyla hastanelerde koordinasyon kurulu kurulmasının düşünüldüğünü ifade eden Koca, ayrıca 27 bin olan sözleşmeli personel sayısına 9 bin kişi daha ilave edilerek 36 bin sözleşmeli personel alımının söz konusu olacağını belirtti.

 

 

KAYNAK:İNTERNETHABER

YORUM YAP