
Gebzespor’da bugün yapılan olağanüstü genel kurulda Yusuf Öztürk başkan oldu.
BAL’da mücadele eden Gebzespor’da olağanüstü genel kurul bugün yapıldı. Mevcut başkan Resul Tat’ın yeniden aday olmadığı kongrede tek adayla seçime gidildi ve Yusuf Öztürk başkan oldu.
İŞTE GEBZESPOR YÖNETİMİ
