Kartepe Belediyesi’nde mutlu son

Yayınlanma Tarihi :

Kartepe Belediyesi ve iştiraki Kartepe A.Ş. çalışanlarını ilgilendiren 3 yıllık toplu iş sözleşmesi üzerinde uzlaşı sağlandı. Kasım ayında başlayan görüşmeler Kartepe A.Ş.’de çalışan 652 işçinin toplu iş sözleşmesinde sonuca varıldı.

 

Belediye işçilerinin yevmiye ve tüm sosyal haklarına ilk 6 ay yüzde 30, ikinci 6 ay için yüzde 25 zam yapıldı. Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman, “Belediyemiz bünyesinde çalışan personellerimiz adına Belediye İş Sendikası ile 3 yıl geçerli toplu iş sözleşmesi imzaladık. Tüm işçi kardeşlerimizin emeğinin hakkını alması için çabalıyoruz. Toplu iş sözleşmemiz personelimize hayırlı, uğurlu olsun” dedi.

 

 

 

KAYNAK:İHA

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd