Hastane’de Bu Eksiklik Giderilsin

Yayınlanma Tarihi :

Kocaeli’nin önemli sağlık yatırımlarından yeni Kocaeli Devlet Hastanesi’nde vatandaşları rahatsız eden bir durum var. Kocaeli Devlet Hastanesi’nde yer alan kafeterya ile şikayet bitmek bilmiyor.

Kocaeli Devlet Hastanesi’nin kafeteryasında vatandaşlar 2 TL. vererek çay içiyor. Çay fiyatının yüksek olmasından şikayet olunsa da, havaların soğumasıyla birlikte vatandaş ısıtıcı eksikliğinden yakınmaya başladı. Kafede çay içmeye çıkan vatandaşlar buz gibi soğuk yerde oturuyorlar. Bugün bahçesi olan kafeler bile bahçesine ısıtıcı koyarken, Kocaeli Devlet Hastanesi gibi bir yerde bunun olmaması büyük eksiklik. Vatandaşların ısıtıcı olmamasından dolayı yoğun şikayetleri bitmiyor. Hastane yönetiminin kafedeki ısıtıcı eksikliğini gidermesi gerekiyor.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd