Fırınlarda Poşet Ücretli Mi Olacak

Yayınlanma Tarihi :

Ücretli poşet uygulaması kimi vatandaşların tepkisini çekerken kimi vatandaşların da desteğini aldı.

Kocaeli Fırıncılar Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Ali Sarı, “Biz fırıncılar olarak poşet uygulamasından muzdaribiz. Poşetin zararlı olduğunu bizde biliyoruz. Şimdi belki yok ama ileriki yıllarda fırıncılarda da geçerli olacak. 1.25 kuruşa ekmek alan vatandaş 25 kuruş poşet parası verince 1,50’ye ekmek almış olacak. Bence fırıncılarda poşet uygulamasının olmamasının sebebi budur. Fırıncılar olarak şu an süreci izlemekteyiz. Vatandaşların bir kısmında poşet hastalığı var. 1 ekmek alıyor büyük poşet istiyor. Aslında devletin burada uygulaması doğru” dedi.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd