Derince Belediyesi’nde memura yapılan zam netleşti

Yayınlanma Tarihi :

Derince Belediyesi’nde görev yapan tüm memurları kapsayan Toplu Sözleşme yeni yıl öncesi imzalandı.

 

Memurların ekonomik ve sosyal haklarını iyileştiren sözleşme ile sosyal denge tazminatı % 120’lik tavan orandan imzalandı.

 

 

Derince Belediye Başkanlığı ile Tüm Bel-Sen Kocaeli Şubesi arasında tüm memur personelleri kapsayan Toplu Sözleşme için bir tören düzenlendi. Memurların ekonomik ve sosyal haklarını iyileştiren sözleşme ile sosyal denge tazminatı % 120’lik tavan orandan imzalanırken, Ramazan ve Kurban Bayramı ikramiyeleri de çalışanların yüzünü güldürdü.

 

 

 

 

HABER MERKEZİ

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.