İzmit’in Göbeğinde Böyle Araç mı Parkedilir?

Yayınlanma Tarihi :

Yağmur yağışıyla trafikte yaşanan aksaklıklara bir de duyarsız vatandaşların yaptığı kural tanımazlıklar eklenince, aracıyla hareket halinde olan insanlar çileden çıkıyor.

İzmit’te İzmit Devlet Hastanesi önünden merkeze doğru giden yolda, yolun sağ tarafına araçlar parkediliyor. Duyarsız vatandaşlar, ne trafiği engeller mi diye düşünüyor? Ne de diğer insanlara karşı saygı gösteriyor. Yağmurun yağmasıyla sıkışan trafiği görmelerine rağmen, 2. sıra oluşturarak araçlarını park ediyorlar. Böylece yol sıkışıyor. Bu durum seyir halindeki şoförleri çıldırtıyor.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd