Hizmet-İş Sendikası’na Tepki Var

Yayınlanma Tarihi :

Koronavirüsle  ekonomik anlamda da büyük mücadelenin verildiği bu günlerde Hizmet-İş Sendikası Kocaeli Şubesi tarafından yapılan açıklama tepki çekti. Hizmet-İş’in ülkenin bu zor günlerinde ücretsiz izinlerin olduğu bu günlerde İzmit Belediye Başkanı Hürriyet’i hedef alması ve primden bahsetmesi manidar bulunuyor.

HİZMET-İŞ’İN TEPKİ ÇEKEN AÇIKLAMASI

Hizmet-İş Sendikası Kocaeli Şube başkanı İdris Ersoy yaptığı açıklamada; İzmit Belediye başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’in, dünya genelinde hayatı felç eden koronavirüs ile mücadeleyi sürdüren İzmit belediyesinin sahada çalışan işçilerine verdiği pirim sözünün hala tutulmadığını ifade ederek, inşallah işçilere geçmişte verdiği ancak tutmadığı diğer sözler gibi askıda kalmaz dedi.

CHP’Lİ MECLİS ÜYESİNDEN TEPKİ

CHP Kocaeli Büyükşehir Meclis Üyesi Orhan Tanış sosyal medya hesabından tepkisini böyle dile getirdi. ‘Bu talebi yapan kişi uzayda yaşıyor galiba..Yüz binlerce kişi işini kaybetmiş,Milyonlarca işçi ücretsiz izine gönderilecek ve
verilecek 1.000 TL yardıma muhtaç bırakılmışken Bu şahsın bu zor günlerde bırakın maaşı, Primin peşine düşmesi düşündürücü.’

İŞTE O PAYLAŞIM

Bu talebi yapan kişi uzayda yaşıyor galiba..
Yüz binlerce kişi işini kaybetmiş,
Milyonlarca işçi ücretsiz izine gönderilecek ve
verilecek 1.000 TL yardıma muhtaç bırakılmışken
Bu şahsın bu zor günlerde bırakın maaşı,
Primin peşine düşmesi düşündürücü.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd