Başkan Hürriyet’ten Son Dakika Uyarısı

Yayınlanma Tarihi :
Sokağa çıkma yasağının bitmesine çok az bir süre kala, İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’ten uyarı geldi.
İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet sosyal medya hesabında yaptığı açıklamada, ‘Değerli İzmitliler,
Sokağa çıkma yasağı saat 24.00’te bitecek. Cuma akşamı yaşanan karmaşa ve olumsuz tablonun tekrarlanmaması için sizlerden evde kalmanızı, fiziki mesafeye dikkat etmenizi rica ediyorum. Her şey sizlerin sağlığı için.’ İfadelerini kullanarak İzmitliler’i uyardı.
HÜRRİYET’İN PAYLAŞIMI

Değerli İzmitliler,
Sokağa çıkma yasağı saat 24.00’te bitecek. Cuma akşamı yaşanan karmaşa ve olumsuz tablonun tekrarlanmaması için sizlerden evde kalmanızı, fiziki mesafeye dikkat etmenizi rica ediyorum. Her şey sizlerin sağlığı için.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd