Spor Salonlarında Alınan Tedbirleri Açıkladı

Yayınlanma Tarihi :

1 Haziran’dan itibaren restoran, cafe, pastane, spor salonu gibi yerler her gün saat 22.00’ye dek açık olacaklar. İzmit’te spor salonu işletmeciliği yapan Cemil Aydın, yaşadıkları süreci anlattı.

 

Spor salonlarında, alınan tedbirleri Kocaeli İzmit İlçesinde salon işletmeciliği yapan Cemil Aydın şu şekilde anlattı.

“Zor günler geçirdik. İnşallah yeniden başlıyoruz.   Bu dönemde  hijyen çok önemli, biz gerekli tedbirlerimizi aldık.  Yeni dönemde,  salonlar seanslı bir şekilde çalışacak.  Her iki saatte bir  salon boşaltılarak dezenfekte işlemi yapılacak. Her 10 metrekareye bir müşteri gelecek kadar  içeri alınabilecek. Çalışmaya gelen kişi soyunma odası kullanmayacak. Salona kıyafeti ile gelip içeri girerken yanında getirdiği ayakkabıyı giyerek içeri girecek. Maske ve havlu zorunluluğu olacak.  Müşterilere çalışırken iki metreden fazla  birbirlerine ya aşamayacak. şimdilik bu tedbirleri alacağız. Ancak yeni bir genelge ve tedbir gelirse de bunları uygulayacağız.  Tedbiri elden bırakmadan,salgın geçene kadar  bu şekilde çalışacağız” dedi.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd