İzmit Belediyesi, Öğrenci ve Velileri Yalnız Bırakmadı

Yayınlanma Tarihi :
İzmit Belediyesi bugün gerçekleştirilen Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nın (YKS) 2’nci oturumunda da öğrenci ve velileri yalnız bırakmadı.
Türkiye’de yaklaşık 2,5 milyon öğrencinin üniversite hayalini gerçekleştirmek için girdiği YKS’de İzmit Belediyesi, öğrencilerin ihtiyaçlarını karşılamak için sahadaydı. Yükseköğretim Kurumları Sınavı ile geleceklerine yön verecek gençleri sabah saatleri ile okulların önünde karşılayan ekipler öğrencilere su, meyve suyu ve kek dağıttı. Pandemi ve sınav stresini bir arada yaşayan gençleri yalnız bırakmayan İzmit Belediyesi ekipleri, öğrencilere sınav öncesi bol şans diledi.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd