Körfez’de Sokak Karantinaya Alındı

Yayınlanma Tarihi :

Koronavirüs salgını ile mücadele, yeni normalleşme tedbirleri kapsamında devam ederken,   pozitif çıkan vakalara karşı anında müdahale ve tedbirlerde bulunuyor.   Körfez İlçesi Yavuz Sultan Selim Mahallesi üzerinde bulunan Erdoğan Sokak üzerinde, bazı vatandaşlarda COVİD-19 testinin pozitif çıkması üzerine, yetkililer tarafından anında müdahalede bulunuldu. Pozitif çıkan vatandaşlar hastanede tedavi altına alınırken, yakınları ve onlarla   temasa geçmiş olabilme ihtimali nedeniyle tüm  sokak sakinleri karantina altına alındı.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd