İzmit’te ŞOK! Öğretmenin Korona Testi Pozitif Çıktı

Yayınlanma Tarihi :

Kocaeli genelinde 8. ve 12. sınıflar için okullarda DYK (Destekleme ve Yetiştirme Kursları) yüz yüze eğitim başladı. Okullar için online ve yüz yüze eğitimler devam ederken, İzmit’te şok koronavirüs iddiası ortaya atıldı.

Edinilen bilgi ve iddialara göre; İzmit Namık Kemal Lisesi’nde bir öğretmenin korona testi pozitif çıktı. Öğretmenin testi pozitif çıkınca bazı öğrencilerin hastaneye giderek Korona testi yaptırdıkları belirtildi. Okullarda eğitim konusu gündemdeyken, öğretmeninin korona testinin pozitif çıkması durumun ciddiyetini bir kez daha ortaya koydu.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd