Gençler Bu Çağrıya Dikkat! Riski Azaltın…

Yayınlanma Tarihi :

Kocaeli İl Sağlık Müdürü Op.Dr. Yüksel Pehlevan Kocaeli’de yapılan aşı sayısının 2 milyon dozu geçtiğini duyurdu. Pehlevan açıklamasında ‘ aşı sayımızı arttırıp riskimizi azaltmamız lazım. Özellikle gençleri ve her yaştan gençleri aşıya davet ediyoruz.’ İfadelerini kullandı.

 

PEHLEVAN’DAN GENÇLERE ÇAĞRI

 

Kocaeli yapılan aşı sayısında 2.000.000 dozu geçti. Önlemlerden asla taviz vermeden yapılan aşı sayımızı artırıp riskimizi azaltmamız lazım. Özellikle gençleri ve her yaştan gençleri aşıya davet ediyoruz.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd