167 Ev Karantinaya Alındı

Yayınlanma Tarihi :

Bir ilimizde vakalar artıyor. Valilik’ten yapılan açıklamada,  167 evin karantinaya alındığı duyuruldu.

Adıyaman’da, 167 evde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina başlatıldı.

Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre, kent merkezinde tespit edilen bazı Kovid-19 vakaları nedeniyle İl Hıfzıssıhha Kurulu yeni kararları uygulamaya aldı. Bu kapsamda farklı mahallelerdeki 167 ev karantinaya alındı.

 

 

 

KAYNAK:İNTERNETHABER

YORUM YAP