Okullarda Karantina Şoku; Kocaeli’de Son Durum…

Yayınlanma Tarihi :

Pandemi nedeniyle uzun süre eğitime ara verilmesinn ardından yeniden başlayan yüz yüze eğitimde artan vakalar nedeniyle sınıf karantinaları başladı. Milli Eğitim Bakanlığı’nca alınan kararla karantina işlemi sınıflarda pozitif öğrenci sayısı ikiye çıktığında uygulanıyor. Kocaeli ise  çok sayıda okulda karantina uygulaması yapıldığı öğrenildi.

Eğitim-Sen tarafından okullarda tespit edilen ve karantinaya alınan sınıfların sayısı bu hafta 42 olduğu öğrenildi.  Dilovası, Körfez, Derince, Karamürsel, İzmit, Gölcük, Başiskele ve Kartepe’de  ilçelerindeki yapılan tespitlerde 42 sınıfın karantinada olduğu açıklanırken, bu sayının tüm okullarda 100’ün üzerinde olduğunu açıkladı.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd