Çocuklarıyla Yola Çıkmıştı; Araç Bir Anda Alev Aldı

Yayınlanma Tarihi :

Başiskele İlçesi  Yeşilkent Mahallesinde oturan Birgül G., sabah saatlerinde 2 çocuğunu yanına alarak  34 ZP 3917 plakalı aracı ile yola çıktı.  Ancak seyir halindeyken aniden aracın motor kısmından dumanlar yükselmeye başladı. Durumu fark eden ve aracını hemen yol kenarına çeken kadın sürücü,   bu esnada araçtan alevler yükselince çocuklarını alarak hemen aracın yanından uzaklaştı. Daha sonra 112 Acil Çağrı Merkezini arayarak ihbarda bulundu Yapılan ihbar üzerine, olay yerine kısa süre içerisinde itfaiye ekipleri ulaştı.   Aracı tamamen saran alevler,  itfaiyenin müdahalesi ile söndürülürken,   araç kullanılamaz hale geldi. Polis, araçta çıkan yangın ile ilgili soruşturma başlattı.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd