DEHŞET! 2 yaşındaki bebek bıçaklanarak öldürüldü

Yayınlanma Tarihi :

2 yaşındaki Betül bebek, kalbinden bıçaklanarak öldürülmüş halde bulundu.

Antalya Manavgat Jandarma Komutanlığı ekipleri ihbar üzerine Sarılar Mahallesi’ndeki bir eve gitti. İçeri giren ekipler oturma odasındaki kanepenin üzerinde 2 yaşındaki Betül G.’nin hareketsiz şekilde yattığını fark etti. Sağlık ekiplerinin yaptığı incelemede kalbinin üzerinde 2 bıçak yarası olduğu anlaşılan bebeğin yaşamını yitirdiği tespit edildi. Jandarma, kızını gece meyve bıçağıyla kalbinden bıçaklayarak öldürdüğü değerlendirilen Mersiye G.’yi, gözaltına aldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

 

 

KAYNAK:YENİÇAĞ

YORUM YAP