AK Parti’den sahur mesaisi

Yayınlanma Tarihi :

 

AK Parti Kocaeli İl Başkanlığı tarafından 12 ilçe başkanlarının katılımıyla İl Başkan Vekili Abdullah Eryarsoy başkanlığında istişare ve koordinasyon toplantısını gerçekleştirdi. Başbakan Yardımcısı Fikri Işık’ın da katılımlarıyla Sekapark’ta gerçekleşen toplantıda Kocaeli genelinde ortak yürütülecek seçim çalışmaları ve oluşturulan seçim stratejisi hakkında değerlendirmelerde bulunuldu. Değerlendirme sonrası başkanlar hep birlikte sahur yaptı.

“ORTAK ÇALIŞMALARI OLUŞTURDUK”
Toplantı ile ilgili konuşan İl Başkan Vekili Abdullah Eryarsoy, “Başbakan Yardımcımız Fikri Işık, 12 ilçe başkanımız ve yöneticilerimizin katılımlarıyla toplantımızı gerçekleştirdik. Önceki gün seçim stratejimizi belirlemiştik. Belirlenen stratejide12 ilçede ortak yürüteceğimiz çalışmalarımızı oluşturduk” ifadelerine yer verdi.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd