Akademi Hastanesi Ailesi iftarda buluştu  

Yayınlanma Tarihi :

 

 

İzmit D-100 kenarında bulunan Akademi Hastanesi çalışanlarıyla iftarda buluştu. Yönetim Kurulu Başkanı Kubilay Kırman ve eşi  İpek Kırman’ın ev sahipliğinde hastanenin bahçesinde 450 kişinin katılımı ile gerçekleşen iftar yemeğine;  Başhekim Dr. Erhan UYSAL  ve ailesi ile başta olmak üzere hekimler ve diğer çalışanların aileleri, Başiskele Kaymakamı Atila KANTAY ve eşi Müjgan Hanım, Valilik özel kalem müdürü Erhan Dündar,  Başiskele Başkan Yardımcısı Köksal Ayabakan , Kocaeli Sanayi Odası Meclis Başkanı Tahsin TUĞRUL, Kocaeli Ticaret Odası Başkan Yardımcısı Hüseyin Gezer ve hastanede yatışta olan hastaların refakatçileri katılım gösterdi. İftar yemeğinin ardından katılımcılar birbirleriyle sohbet ederek güzel bir akşam geçirdi.

 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd