İzmit Belediyesi okulları ödüllendirilecek

Yayınlanma Tarihi :

 Belediyenin Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü tarafından düzenlenen okullar arası atık yarışmasında  dereceye giren okullar belli oldu. Eylül 2017- Mayıs 2018 tarihleri arasını kapsayan ambalaj atığı, atık pil, atık yağ ve elektronik atık yarışmasında en çok atık toplayan ilk 3 okula  düzenlenecek törenle  çeşitli ödüller verilecek. Okulların ödülleri Dünya Çevre Haftası etkinlikleri kapsamında 6 Haziran Çarşamba günü saat 11.00 de Belsa önünde Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan tarafından teslim edilecek. Yetkililer yarışma kapsamında 150 ton ambalaj atığı, 12 ton elektronik atık, 4 ton atık pil ve 3,2 ton da  atık yağ toplandığını söylediler. Ödül töreni sırasında Belsa önünde okulların geri dönüşümden oluşan sergilerinin de yer alacağı kaydedildi. 

 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd