Doğan ilk bayramlaşmayı belediye personeliyle yaptı

Yayınlanma Tarihi :

İzmit Belediyesi’nin büyük bir aile olduğunu belirten Başkan Doğan,  “bayramlaşmaya aile içinde başlamak adettir. Ben de ilk önce İzmit Belediyesi ailesi ile bayramlaşmak istedim.  İzmit Belediyesi ailesi olarak şehrimiz için gece gündüz çalışıyoruz. Türkiye’ye örnek çalışmalar yapıyorsak bu  bir ekip işinin eseridir. Bayramlar, insanlarımız arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği, dargınlıkların unutulduğu, küslerin barışıp kardeşçe kucaklaştığı özel günlerdir” dedi.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd