19 Mayıs’ta da Ulaşım Ücretsiz

Yayınlanma Tarihi :

Büyükşehir Meclisi’nde CHP Grubu tarafından 19 Mayıs’ta da ulaşım ücretsiz olsun önergesi verildi.

CHP tarafından ayrıca 19 Mayıs’ta da ulaşımın kent genelinde ücretsiz olmasıyla ilgili önerge verildi. Önerge kabul edilerek gündeme alındı. Fakat meclis toplantısına katılımcı olarak takip eden Kocaeli Minibüsçüler ve Otobüsçüler Odası Başkanı Mustafa Kurt bu önergeye tepki gösterdi. Kurt, “Yeter, oldu olacak her gün ücretsiz olsun. Esnaf da kazansın biraz kardeşim” diye konuştu. Büyükakın da Kurt’a, “Mustafa bey sizin burada izleme hakkınız var, yorum yapma hakkınız yok”  dedi.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd