İzmit Belediye Meydanında 23 Nisan coşkusu!

Yayınlanma Tarihi :
İzmit Belediyesi öncülüğünde gerçekleşen 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri, belediye meydanında başladı.
İzmit Belediyesi, her sene olduğu gibi bu sene de 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutluyor. Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü bünyesinde hazırlanan kutlama programı İzmit Belediye Meydanı’nda büyük bir coşku ile gerçekleşiyor.
PROGRAMLAR DEVAM EDECEK
Çocukların bayramı doyasıya yaşamaları için hazırlanan etkinlik programları kapsamında atölyeler, tiyatro oyunları, gösteriler, konserler, yarışmalar ve çok daha fazlası 3 gün boyunca devam edecek. Çocuk sesleriyle şenlenecek olan belediye meydanında ki ikramlar da ağızları tatlandıracak.
KAYNAK : İZMİT BELEDİYESİ BASIN YAYIN MÜDÜRLÜĞÜ

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd