Başkan Söğüt: “Tüm enerjimizi Körfez için harcayacağız”

Yayınlanma Tarihi :

Mahalle teşkilatlarını makamında ağırlayan Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, “Seçimi zaferler tamamladık, şimdi çalışma zamanı. Tüm enerjimizi Körfez için harcayacağız” dedi.

 

31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimin’de ikinci kez Körfez Belediye Başkanlığı’na seçilen Şener Söğüt makamında AK Parti Fatih ve Güney Mahallesi teşkilat üyelerini ağırladı. Teşkilat üyeleri Başkan Söğüt’e tebriklerini iletti. Seçimin bittiğini ve çalışma zamanı geldiğini söyleyen Başkan Söğüt, “Seçimi zaferler tamamladık. Seçim bitti, şimdi çalışma zamanı. Tüm enerjimizi Körfez için harcayacağız” ifadelerini kullandı.

 

KAYNAK : İHA

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd