Belsa Plaza’da İntihar Girişimi

Yayınlanma Tarihi :

İzmit Belediye  Binasına gelen ve ismin in Emre A. olduğu öğrenilen şahıs,  bir anda  8. Katta bulunan pencereye çıkarak intihar girişiminde bulundu.

Olayı gören görevliler, hemen durumum  polis, 112 ve itfaiye ekiplerine bildirdi.  Bu esnada şahıs ikna edilerek içeri alındı.  Olayı haber alan ve  hemen belediye binasına gelen İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, intihar girişiminde bulunan şahıs ile  görüştü.  Ailevi ve maddi sıkıntıları olduğu öğrenilen  şahısın, İstanbul’dan geldiği ve bilet alınarak İstanbul’a gönderileceği öğrenilirken,  kendisine  yardımcı olunması amacıyla oradaki belediyelere  yönlendirildiği  bilgisine ulaşıldı.

 

 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd