Hürriyet’ten Yeni Öğretim Yılı Mesajı

Yayınlanma Tarihi :

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet 2019-2020 eğitim ve öğretim yılının başlaması dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Yeni eğitim ve öğretim yılında öğrencilere başarı ve mutluluklar dileyerek, tüm eğitim camiası için verimli bir yıl olmasını temenni eden İzmit Belediye Başkanı Hürriyet, “Öğretmenlerimiz, öğrencilerimiz ve velilerimiz için yeni bir dönem başlıyor. Şimdi okula umutla ve heyecanla başlama zamanı. Unutmayın ki dersleriniz için göstereceğiniz ilgi ve çalışma azmi sizi başarıya götürecektir. Bu başarı da geleceğe emin ve sağlam adımlarla ilerlemenizi sağlayacaktır. Daha mutlu ve güzel bir gelecek için her zaman sizin yanınızda olduğumuzu bilmenizi isterim.  Bu duygu ve düşüncelerle öğretmenlerimizin öğrencilerimizin ve tüm velilerimizin yeni eğitim-öğretim yılını kutluyorum” dedi.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd