Su Kesintisi Olacak

Yayınlanma Tarihi :

İSU tarafından Derince İlçesi Fatih Mahallesinde, 5000 m3 kapasiteli yeni içmesuyu deposu ile şebeke hatlarının imalatı tamamlandı.

 

Depo ve hatların devreye alınması çalışmaları kapsamında, 500 mm çapında düktil font ile 400 mm çapında polietilen şebeke hattının bağlantısı yapılacak.

 

22 Kasım Cuma günü  (bugün) saat 23.00 ile 23 Kasım Cumartesi (yarın) 07:00 saatleri arasındaki çalışma nedeniyle, 8 saat süreyle su kesintisi yapılacak.

 

Su kesintisinden Yavuz Sultan Selim, Sırrıpaşa ve Dumlupınar Mahalleleri etkilenecek. Belirtilen bölgelerde yer alan abonelerin su kesintisine karşı gerekli önlemleri almaları gerekmekte.

 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd