İçişleri Bakanı Soylu, Vatandaşlara Seslendi

Yayınlanma Tarihi :

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Twitter hesabından ‘Bir ricam var’ diyerek paylaşımda bulundu.

Bakan Soylu, şu ifadeleri kullandı:

Bir ricam var.

Yarın 65 yaş üstü ve kronik hastalarımız 11.00-15.00 arası uzun süreden beri ilk kez dışarı çıkabilecekler.

24 ilde sokağa çıkma kısıtlaması olduğu için kimseyle karşılaşmazlar.

Diğer 57 ildeki vatandaşlarımız…

Sizler de büyüklerimiz için bu saatlerde çıkmayın.

YORUM YAP