Kahvehanelerde Yeni Dönem Böyle Olacak

Yayınlanma Tarihi :

Koronavirüs nedeniyle kapatılan kahvehaneler normalleşme döneminde açılırken, kahvelerde yancılığın biteceği ve masada 4 kişiden fazla kişinin oturamayacağı belirtiliyor.

Kahvehanelerde aşağıdaki tedbirlerin alınmasına kesin gözüyle bakılıyor.

CAM YERİNE PLASTİK VEYA KARTON BARDAK

-Herkes maskesini takacak.

-Eldivensiz kimse olmayacak.

-Kahvehaneler düzenli olarak dezenfekte edilecek.

-Cam bardak yerine plastik veya karton bardaklar olacak.

-Masalar arasındaki mesafe en az 1.5 metre olacak.

-Artık yancılık bitti, masalara 4 kişiden başka kimse oturamayacak.

-Oyun kağıtları iki saatte bir değiştirilecek

 

 

 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd