Kahvehanelerde Yeni Dönem Böyle Olacak

Yayınlanma Tarihi :

Koronavirüs nedeniyle kapatılan kahvehaneler normalleşme döneminde açılırken, kahvelerde yancılığın biteceği ve masada 4 kişiden fazla kişinin oturamayacağı belirtiliyor.

Kahvehanelerde aşağıdaki tedbirlerin alınmasına kesin gözüyle bakılıyor.

CAM YERİNE PLASTİK VEYA KARTON BARDAK

-Herkes maskesini takacak.

-Eldivensiz kimse olmayacak.

-Kahvehaneler düzenli olarak dezenfekte edilecek.

-Cam bardak yerine plastik veya karton bardaklar olacak.

-Masalar arasındaki mesafe en az 1.5 metre olacak.

-Artık yancılık bitti, masalara 4 kişiden başka kimse oturamayacak.

-Oyun kağıtları iki saatte bir değiştirilecek

 

 

 

YORUM YAP