Başkan Hürriyet’ten Kurban Bayramı Mesajı

Yayınlanma Tarihi :
İzmit Belediye Başkanı Av. Fatma Kaplan Hürriyet Kurban Bayramı vesilesiyle yayınladığı mesajla, tüm vatandaşlarımızın bayramını kutladı
Bayramların birlik, beraberlik duygularının en üst seviyede yaşandığı gün olduğunu belirterek, sosyal mesafe hatırlatması da yapan Başkan Hürriyet, “Bayramlar, dargınlıkların unutulduğu, küskünlerin barıştığı, kardeşçe kucaklaştığı ve dayanışmanın doruklara ulaştığı günlerdir. Milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulandığı toplumumuzda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Biz İzmit Belediyesi olarak gerek bayram öncesi yapmış olduğumuz hizmetlerle, gerekse bayram süresince yürüteceğimiz çalışmalarla baymamızı en güzel, en huzurlu şekilde geçirebilmeniz için halkımızın yanında olacağız. Bununla birlikte bayram coşkusunu doyasıya yaşayabilmek için, tüm halkımızdan maske, sosyal mesafe ve hijyen kurallarına özenle uymalarını rica ediyorum.
Bu duygu ve düşüncelerle başta İzmit’imiz olmak üzere tüm İslam Âleminin Kurban Bayramını kutlar, herkese gülümseyerek geçireceği bir bayram dilerim” dedi.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd