Münir Karaloğlu Korona’ya Yakalandı

Yayınlanma Tarihi :
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi eski Genel Sekreteri, şu anda Diyarbakır Valisi Münir Karaloğlu koronavirüse yakalandı. Karaloğlu sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada ‘Covid-19 testim pozitif çıktı. Tedavim evde devam ediyor. Durumum çok şükür iyi.’ İfadelerini kullandı.
Münir Karaloğlu
@munirkaraloglu

Bir takım belirtiler üzerine Pazar günü yaptırdığım Covid19 testim pozitif çıktı. Tedavim evde devam ediyor. Durumum çok şükür iyi. Cenab-ı Hak’tan bütün hastalar için şifa niyaz ediyorum

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd