Münir Karaloğlu Korona’ya Yakalandı

Yayınlanma Tarihi :
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi eski Genel Sekreteri, şu anda Diyarbakır Valisi Münir Karaloğlu koronavirüse yakalandı. Karaloğlu sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada ‘Covid-19 testim pozitif çıktı. Tedavim evde devam ediyor. Durumum çok şükür iyi.’ İfadelerini kullandı.
Münir Karaloğlu
@munirkaraloglu

Bir takım belirtiler üzerine Pazar günü yaptırdığım Covid19 testim pozitif çıktı. Tedavim evde devam ediyor. Durumum çok şükür iyi. Cenab-ı Hak’tan bütün hastalar için şifa niyaz ediyorum

YORUM YAP