Çinli Dev Şirket Gebze’de Üretime Başlıyor

Yayınlanma Tarihi :

Çinli akıllı telefon üreticisi Vivo da, Türkiye’de üretime başlıyor. Dünya Gazetesi’nin haberine göre, Gebze’de 13 bin metrekare kapalı alana kurulan tesiste hazırlıklar tamamlandı. Çinli şirket üretim için şu ana kadar 25 milyon dolarlık yatırım yaptı.

Tesiste ilk etapta 200 kişi istihdam edilirken, telefon üretimine Mayıs ayının ilk haftasında başlanması planlanıyor.

Banttan çıkacak telefonları ilk olarak kamuoyuna duyuracak olan Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank’ın fabrika ziyareti için de planlama yapılıyor.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd