Aşılamada Yaş Sınırı 18’e İndi

Yayınlanma Tarihi :

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Bilim Kurulu Toplantısı sonrası korona virüsle mücadelede ile ilgili önemli mesajlar verdi.

Aşılamada yeni safhaya geçildiğini belirten Bakan Koca, cuma günü itibarıyla 18 yaşından gün almış olan herkesin aşı randevusu alabileceğini, 18 yaş altı kronik rahatsızlığı, ek rahatsızlığı olanların da 1 hafta 10 gün içinde aşılanabileceğini açıkladı. Bakan Koca, Hindistan kökenli Delta mutasyonunun Türkiye’de 134 kişide tespit edildiğini söyledi ve mutasyonun ağırlıklı olarak İstanbul’da görüldüğünü ifade etti. Ayrıca Bakan Koca, yerli aşı çalışmalarında son durumu açıklayıp Türkiye’ye gelen toplam aşı miktarını duyurdu. Toplumsal bağışıklığa vurgu yapan Bakan Koca, Kurban Bayramı’na kadar nüfusun en az yüzde 70’inin en az bir doz aşılanması hedefini dile getirdi.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd