Genç Kızı Bıçakladı, Sonra İntihar Etti

Yayınlanma Tarihi :

Genç kızı bıçakladıktan sonra, kendini de bıçaklayarak yaşamına son verdi.

Erzurum’da, açık otoparkta yürüyen Z.U. (19) isimli genç kızı bıçaklayarak öldüren Muhammet Y. (22), aynı bıçakla kendi yaşamına da son verdi.  Olay açık otoparkta meydana geldi. Muhammet Y., otopark içerisinde yürüyen Z.U.’yu, henüz bilinmeyen nedenle bıçakladı. Genç kız kanlar içerisinde yığılırken Muhammet Y., aynı bıçağı kendisine de sapladı. İki kişi de doktorların tüm müdahalesine rağmen kurtarılamadı.

 

 

kaynak: yeniçağ

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd