Vatandaş istedi belediye yaptı

Yayınlanma Tarihi :

Erenler Mahallesi’nde bir vatandaşın talebi de İzmit Belediyesi tarafından yerine getirildi. Mahalle sakinlerinden  N.G. isimli vatandaş bir süre önce göz ameliyatı oldu. Ameliyat sonrası görme kaybını önemli ölçüde kaybeden vatandaş evine gidip gelirken zorluk çekmeye başladı. Talihsiz vatandaş özellikle evinin önündeki 80 metre uzunluğundaki merdivenleri kullanırken çektiği sıkıntıyı İzmit Belediyesi’ne iletti. İzmit Belediyesi de vatandaşın merdivenleri kullanırken çektiği sıkıntıyı  en aza indirmek için merdivenleri sarıya boyadı. Yapılan çalışma ile büyük sevinç yaşayan N.G. isimli vatandaş “ Allah Belediye Başkanımız Dr. Nevzat Doğan ve  emeği geçenlerden razı olsun. Artık  merdivenleri daha rahat kullanabiliyorum” dedi. 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd