Başkan Doğan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından görevlendirildi

Yayınlanma Tarihi :

Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum’un başkanlığında Abant’ta yapılan İmar Barışı ve Kentsel Dönüşüm konulu toplantıya Kocael’yi temsilen İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan katıldı.

 

KOMİSYONDA TEK BELEDİYE BAŞKANI

 

Ankara, İstanbul, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanlarının da yer aldığı toplantıda Başkan Doğan,  bakanlık tarafından yapılacak İmar Kanunu değişiklik çalışma grubunda görevlendirildi. İmar yasasında değişiklik yapılmasıyla ilgili oluşturulan komisyonda Doğan tek belediye başkanı olarak görev yapacak.  5 kişilik komisyonda Türkiye Belediyeler Birliği Başkanı, milletvekili, bürokratlar da yer alacak.

Başkan Doğan, hem vatandaşlar, hem de belediyeler açısından büyük önem taşıyacak yeni imar kanunun hazırlanmasında çalışacak olmaktan büyük onur duyduğunu söyledi. Komisyonun çalışmalarını Ekim ayının ortalarına kadar bitirmesi planlanıyor.

 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd