İçişleri Bakanı Soylu’dan Körfez Belediyesi’ne Teşekkür

Yayınlanma Tarihi :

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Körfez Belediyesi’nin de desteğiyle yenilenen İlçe Nüfus Müdürlüğü’nün son halini sosyal medya hesabından paylaştı. Twitter hesabı üzerinden tamamen yenilenerek hizmet vermeye başlayan İlçe Nüfus Müdürlüğü’nün taleplere cevap verecek hale getirildiğini belirten Soylu, desteklerinden dolayı da Körfez Belediyesi’ne teşekkür etti.

SOSYAL MEDYADAN TEŞEKKÜR

Nüfus Müdürlüğü’nün öncesi-sonrası fotoğraflarını paylaşan Soylu, “Her şey, hemşehrilerimize yakışır şekilde hizmet verebilmek için. Destekleri için başta Belediyemiz ve emeği geçen herkese teşekkürler” ifadelerini kullandı.

 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd