Geri dönüşümde bayram mesaisi

Yayınlanma Tarihi :

Bayram öncesinde ve bayram süresince artan alışveriş yoğunluğu ve nüfus sebebiyle ambalaj atık miktarının en az  3 kat arttığını dikkate alan belediye yetkilileri, artan atık miktarının kontrolü ve çevre kirliliği oluşturmaması için bayram süresince de mesai yapacaklar.

 180 TON ATIK

 Bayram süresince 3’ü şehir merkezinde toplam 6 adet araç ve 15 personel  görev yapacak. Geri dönüşüm ekipleri arefe günü dahil olmak üzere bayram boyunca 24 saat boyunca çalışarak atıkları toplayarak geri dönüşüme kazandırılması sağlayacaklar. Yetkililer, arefe günü ve bayram süresince İzmit’te yaklaşık 180 ton geri dönüşüm atığı toplanmasının beklendiğini söylediler.

 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd