Başkan Hürriyet’ten ‘Tam Kapanma’ Mesajı

Yayınlanma Tarihi :
Bir yıl önce başlayan ve tüm dünyayı olduğu gibi İzmit’i de etkisi altına alan Koronavirüs sürecinde İzmit Belediyesi vatandaşları yalnız bırakmadı. Bölgesel kalkınma projeleri, maske dikimi ve dağıtımı, esnaf destekleri ile elindeki tüm imkanları İzmitliler için seferber eden İzmit Belediyesi, tam kapanmanın uygulanacağı 29 Nisan – 17 Mayıs tarihleri arasında hizmetlerini aksatmadan vermeye devam edecek.
BİRLİKTE BAŞARACAĞIZ
İzmit Belediye Başkanı Av. Fatma Kaplan Hürriyet, ’Birlikte başaracağız’ mesajı vererek mesai arkadaşlarıyla birlikte tüm vatandaşların yanlarında olduğunu bir kez daha hatırlattı. Tam kapanmanın uygulanacağı günlerde hizmetlerin aksamadan uygulanacağını belirten Başkan Hürriyet, bu zorlu günlerin dayanışma ile atlatılacağının altını çizdi.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd