Başkan Yardımcısı Obuz, Şehir Hastanesi bağlantı yolunda incelemelerde bulundu

Yayınlanma Tarihi :
İzmit Belediye Başkan Yardımcısı Lütfü Obuz, Kocaeli Şehir Hastanesine giden bağlantı yolunda gerçekleşen asfaltlama çalışmasını inceledi
İzmit Belediyesi, vatandaşların konfor ve refahı için kentin her bölgesinde çalışmaya devam ediyor. Bu kapsamda Fen İşleri Müdürlüğü, Tavşantepe Mahallesi’nde asfaltlama çalışması gerçekleştirdi. Kocaeli Şehir Hastanesine giden bağlantı yolunda gerçekleşen asfaltlama çalışmalarını İzmit Belediye Başkan Yardımcısı Lütfü Obuz, CHP meclis üyesi Özcan Özer, Fen İşleri Müdürü Burak Güreşen, Park ve Bahçeler Müdürü Devrim Bal ve geçmiş dönem CHP meclis üyesi Ertuğrul Malçok yerinde inceledi.
YARIM BIRAKILANI TAMAMLADILAR
Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Büyükşehir tarafından yarım bırakılan yolda önce yol kenarındaki kaldırımlarda beton çalışması yaptı. Ardından asfalt çalışmalarını tamamlayan ekipler yolun konforunu arttırdı.

 

KAYNAK : HABER MERKEZİ

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd