Bazı eleştiriler var ki çok önemli

Yayınlanma Tarihi :

Değerli arkadaşlar, bu seçimlerden sonra bana gelen raporlara baktığımda bazı eleştiriler var ki bunlar çok önemli. Vatandaşlar tevazu arıyor. Bizi yücelten tevazumuz olmuştur. Ciddi puan kaybımızı kendi nefsimize soracağız. Vatandaşlar Belediye Başkanı gelip benim bir çayımı içmedikten sonra ben bu belediye başkanını ne yapayım diyor. Seçimden seçime mi belediye başkanı yada milletvekili beni ziyaret edecek diyorlar. Çok iyi hizmetler yapmış olabiliriz ama bu hizmetler yeterli değildir yeterli olan gönüllere girmektir.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd