Belediye otobüsünü çalmaya çalışan hırsızlar suçüstü yakalandı

Yayınlanma Tarihi :

Kocaeli’nin Gebze ilçesinde gece saatlerinde belediyeye ait otobüsü çalmaya çalışan hırsızlar suçüstü yakalandı.

 

Edinilen bilgiye göre, saat 01.30’da 3 kişi, Mevlânâ Mahallesi Soma Maden Şehitleri Bulvarı’nda bulunan otoparkta belediyeye ait otobüsü çalmaya kalkıştı. O esnada durumu fark eden bir vatandaş polis ekiplerine haber verdi. Aracın kapısını açan hırsızlar, içeri girerek otobüsü çalıştırdı. Kısa sürede polisler olay yerine gelirken, karşılarında ekipleri gören hırsızlar aracı bırakarak kaçmaya başladı. Kovalamaca sonrasında 3 kişi yakalanarak gözaltına alındı.

 

Hırsızların otobüsteki görüntüsü vatandaşın güvenlik kamerasına yansıdı. Polis olayla ilgili inceleme başlattı.

 

 

 

 

KAYNAK:İHA

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd