Bir İlimizde Daha Sigara İçmek Yasaklandı

Yayınlanma Tarihi :
Yozgat’ta artan korona vakalarının ardından Valilik, alınan yeni önlemleri açıkladı. Alınan yeni önlemler kapsamında kalabalık cadde ve sokaklarda yürürken sigara içilmesi yasaklandı.

Yozgat Umumi Hıfzıssıhha Meclisi Vali Ziya Polat başkanlığında toplandı. Korona virüsüyle mücadele kapsamında alınan tedbirlerin görüşüldüğü toplantıda yeni önlemler değerlendirildi.

Toplantı bitiminde Yozgat Valiliği’nin resmi internet sayfasından yapılan açıklamada ise insan trafiğinin yoğun olduğu cadde ve meydanlarda yürüyüş halinde sigara içilmesinin yasaklandığı açıklandı.

 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd