Burada Gündüz de Elektrik Lambaları Yanıyormuş

Yayınlanma Tarihi :

İzmit Kemalpaşa Mahallesi Cumhuriyet caddesi üzerinde vatandaşların dikkatini çekti.

İzmit Cumhuriyet caddesinde Kemalpaşa mahallesi sınırı içerisinde yol kenarlarındaki elektrik lambalarının gündüz saatlerde yandığını gören vatandaşlar, bu elektriğin parasını kim ödüyor? Yazık değil mi? Elektrik boşu boşuna gündüzleyin yanıyor diyerek sitem etti.

Gece caddeyi aydınlatsın diye konulan lambalar, gündüz de yanıyor. Bu konuya yetkililerin dikkat etmesi gerekiyor. Sonuçta boşu boşuna giden enerji oluyor.

 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd