Darıca Belediye Başkanı Korona’ya Yakalandı

Yayınlanma Tarihi :

Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık koronavirüse yakalandı.

Başkan Bıyık koronavirüs testinin pozitif çıktığını sosyal medya hesabından şu sözlerle duyurdu: “Değerli Darıcalılar. Bugün yaptırmış olduğum Covid-19 testim pozitif çıkmıştır. Şu an genel sağlık durumum gayet iyi olup, tedavi sürecim evde sürmektedir. Hayır dualarınızı bekler, tüm hastalarımıza Rabbimden acil şifalar dilerim.”

YORUM YAP