Derincespor’da ‘Korona’ Şoku

Yayınlanma Tarihi :

Misli.com 3.lig 1. Grup temsilcimiz Belediye Derincespor’da Arnavutköy Belediyesi Gençlik ve Spor maçı öncesi yapılan kronovirüs testlerinde 7 futbolcunun testlerinin pozitif çıktığı açıklandı.

7 FUTBOLCUNUN TESTİ POZİTİF ÇIKTI

Belediye Derincespor Kulübü tarafından yapılan açıklamada, “Futbolcularımız, Teknik heyetimiz ve tesis çalışanlarımızın koronavirüs testi yapılmış, yapılan testler neticesinde, 7 futbolcumuzun test sonucu pozitif olarak tespit edilmiştir. Testi pozitif sonuçlanan futbolcularımızın takip ve tedavi sürecine, ilgili prosedürler doğrultusunda derhal başlanmıştır” ifadeleri kullanıldı.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd